Hitta.se prisat

Uppdaterad 2011-03-09 | Publicerad 2007-11-15

”Hitta.se har gjort en jäkla resa de sista åren”

Hitta.se prisades på torsdagskvällen under eventet SIME i kategorin ”Bästa internet-strategi”.

–  Det är fantastiskt kul, säger Jan Prokopec, affärsutvecklingschef på Hitta.se.

Daniel Eklund, it-chef på Hitta.se, tog emot priset. Foto: Susanna Vidlund.

Hitta.se tävlade mot Ottoboni Group och Stardoll i sin kategori och kunde avgå med segern.

– Hitta.se har gjort en jäkla resa de sista åren och det här var ett fint kvitto på det, säger Jan Prokopec.

– Det visar väldigt bra hur starka Aftonbladet- och Schibstedkoncernen är när man hjälps åt att driva verksamheter, säger han.

Hur ska ni fira?

– Det blir nog en inte alltför tidig kväll, tillsammans med kollegerna på Aftonbladet och Schibsted, säger Jan Prokopec.

Aftonbladet var nominerat i kategorin ”Bästa online-kampanj” för sin klimatsajt ”Klimathotet - gör något nu!”, men blev slaget av Valve Branding / Bob Helsinki.